بچه های زاهد شهر

بچه های زاهد شهر

من این وبلاگ را برای همه ی مردم ایران و البته بخصوص مردم زاهد شهر ساخته ام

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 336
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


سرمربی پرسپولیس درسال 92 مشخص شد؟!


 

سرمربی پرسپولیس درسال 92 مشخص شد؟!
سید محمد پنجعلی در آذر 1349 در تهران به دنیا آمد. وی در باشگاه های فتح تهران، پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده است.
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، پنجعلی بعد از آویزان کردن کفش هایش به مربیگری روی آورد. وی به مدت چهار سال از 1999 تا 94 مربیگری پرسپولیس را بر عهده داشت پنجعلی ازسال 20007 تا 2011 در تیم ملی امید ایران به عنوان دستیار سرمربی فعالیت می کرد.

 

شایان ذکر است پنجعلی عضو هیئت رئیسه و دستیار فنی پرسپولیس هم بود که به دلایلی از این پست استعفا داد.

 

پنجعلی ارزیابی اش ازسال 91 گفت: فوتبال کشورمان درسال 91 روزهای خوبی پشت سر نگذاشت تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد موفقی درسال 91 نداشت، درمجموع سال 91 از لحاظ ورزشی و اقتصادی خوب نبود.

 

وی در ادامه بیان داشت: من چند ماهی عضو هیأت مدیره و کمیته فنی پرسپولیس بودم و با اوضاع و احوال این تیم آشنا هستم. پرسپولیس در زمان ژوزه نتایج ضعیفی گرفت و دوازدهم شد این تیم با حضور گلمحمدی دچار تغییر و تحولات و شرایطش نسبت به ابتدای فصل بهتر شد.

 

پنجعلی در خصوص خرید عید گفت: من به همراه اعضای خانواده به خاطر گرانی قصد داریم که لباس های قدیمی را در سال جدید بپوشیم در روز عید هم به جای خوردن ماهی ما کوکو سبزی می خوریم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد گذراندن تعطیلات عید گفت: من به همراه همسرم و فرزنداانم در تعطیلات عید به شمال می رویم تاهوایی تازه کنیم.

 

پنجعلی در اولین دید و بازدید عید به خانه چه کسی می رود، بیان کرد: پدر و مادرم فوت کردند براین اساس اول به خانه برادر و خواهر بزرگترم می روم. همچنین به دیدار پدر و مادر همسرم هم می روم.

 

وی درباره بهترین خاطره اش از ایام عید گفت: قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا بهترین خاطره ورزشی ام است.

 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره بدترین خاطره اش از ایام عید گفت: هفت، هشت سال پیش در ایام عید در خانه کاهو با سکنجبین می خوردم که یکدفعه چند نفر دزد به خانه ما آمدند و اسباب و اثاثیه را در کامیون بار زدند و فقط یک جارو و خاک انداز دم در گذاشتند.

 

وی در خصوص بدترین خاطره ورزشی اش در ایام عید گفت: تیم ملی با تیم ملی عربستان در ایام عید بازی داشت که من ضربه پنالتی را نتوانستم گل کنم و تیم ملی از دور رقابت های آسیایی حذف شد. این موضوع جزو بدترین خاطرات ورزشی ام محسوب می شود.

 

وی درباره چیدن سفره هفت سین در ایام عید گفت: چیدن سفره هفت سین در لحظه سال تحویل جزو سنت های قدیم ایرانیان است به نظرم این سنت خیلی قشنگ است و ما ایرانیها باید آن را حفظ کنیم ما هم در خانه سفره هفت سین برای سال جدید تدارک می بینیم.

 

وی درباره مهمترین اتفاقات ورزشی درسال 91 گفت: اتفاقات فوتبالی در سال 91 خوب نبوده است تیم های ملی در رده های جوانان و امید حذف شدند تیم ملی نوجوانان چهارم شد و تیم ملی بزرگسالان هم در حال حذف شدن است.

 

تیم های باشگاهی همچون پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، و استقلال در جام باشگاه های آسیا نتیجه نگرفتند.

 

وی در ادامه بیان داشت: در حالیکه فوتبال ما درسال 91 عملکرد خوبی نداشت اما سایر ورزشها در المپیک خوب نتیجه گرفتند و مدال های رنگارنگی کسب کردند.

 

وی درباره خاطره ورزشی اش در ایام عید گفت: من موقعی در تیم پرسپولیس بازی می کردم به همراه این تیم به بندر انزلی رفتم بعد از بازی با تیم فوتبال ملوان در انزلی در راه بازگشت در جاده پوشیده از برف گرفتار شدیم ساعت یک نیمه شب بود و همه بازیکنان تشنه و گرسنه بودند.

 

وی در ادامه بیان داشت: علی پروین  من و یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس را مأمور کرد که غذا برای تیم فراهم کنیم ما هم به پروین گفتیم حاضریم ما را از ترکیب تیم کنار بگذارد اما دنبال غذا نگردیم که وی قبول نکرد بالاخره ما درب یکی از خانه ها را زدیم و اهالی آن خانه هر چه خوراکی داشتند به ما دادند.

 

وی درباره سال 92 به نام سال مار گفت: امیدوارم در سال 92 مردم به یکدیگر نیش نزنند.

 

وی در خصوص دروغ سیزده بدری گفت: رویانیان مدیرعامل پرسپولیس پیشنهاد مربیگری به من درسال 92 را داد با اینکه مسئولان پرسپولیس سرنخواستن من دعوا دارند اما از من خواستند در ادامه بازی ها به پرسپولیس کمک کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر حسین علیزاده تاريخ: شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to bachehayzahedshahr.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com